سلسه بولتنهای تولید محتوا-۹؛
بولتن «بازاریابی دیجیتال و شرکتهای فناوری» منتشر شد
سلسله بولتنهای تولید محتوا در پارک فاوا، با پشتوانه بیش از 25 سال تجربه مدیریتی در پارکهای علم و فناوری کشور، با هدف ایدهپردازی و گفتمانسازی در خصوص جدیدترین مؤلفهها، سازوکارها و مکانیسمهای حکمرانی مدرن در پارکهای علم و فناوری تولید و منتشر میشوند.
از این رو، در این بولتنها تجارب زیسته تیم مدیریتی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، دیدگاهها و نظرات کارشناسان و خُبرگان این عرصه و نیز صاحبنظران حوزههای آی.سی.تی و دیگر عرصههای مرتبط مورد واکاوی قرار گرفته و متناسب با آخرین دستاوردها، تحولات و گفتمانهای این حوزه، در دسترس علاقهمندان قرار میگیرد.
به همین منظور نهمین شماره از سلسه بولتنهای تولید محتوای پارک فاوا با عنوان «بازاریابی دیجیتال و شرکتهای فناوری» ویژه اسفندماه ۱۴۰۰ زیرنظر، دکتر محمدجعفر صدیق دامغانیزاده، مجری طرح، دکتر عباس قنبری باغستان و مشاور طرح، دکتر احسان چیتساز با هدف ایدهپردازی و ایجاد گفتمان در ارتباط با «حکمرانی مدرن» در پارکهای علم و فناوری تولید و منتشر شده است.
در مقدمه نهمین شماره از سلسه بولتنهای تولید محتوای پارک فاوا آمده است:
«رونق اینترنت در سـازمانها و زندگی روزمره مخاطبان مختلف تحول عمیقی را در ابزارها و راهبردهای بازاریابی ایجاد کرده است. با توجه به کاهش کانالهای ارتباطی سنتی و افزایش استفاده از خدمات اینترنتی، ضروری است که مشاغل به دنبال بهترین روشها برای استفاده و حفظ سهم بازار از راهبردهای بازاریابی دیجیتال و رسانههای اجتماعی باشند. همچنین، بسیار مهم است که بازاریابی دیجیتال جزئی جداییناپذیر از تمام فعالیتهای بازاریابی (روابط عمومی، توسعه محصول، قیمتگذاری، مدیریت ارتباط با مشتریان و...) باشد. طی چند سال گذشته محبوبیت بازاریابی دیجیتال افزایش یافته است. استفاده از اینترنت در حال رشد است و کسبوکارها از این مزیت استفاده میکنند. بازاریابی دیجیتال و رسانههای اجتماعی به شرکتها این امکان را میدهد تا با کمترین هزینه به اهداف بازاریابی خود برسند. به ویژه، مشاغل کوچک که احتمالاً پول، وقت و نیروی انسانی زیادی برای سرمایهگذاری در روشهای سنتی بازاریابی ندارند. این شرکتها میتوانند با صرف هزینه اندک و راهبرد بازاریابی دیجیتال ساده اما مؤثر، به اهداف بازاریابی خود دست یابند. بازاریابی دیجیتال برای شرکتهای فناوری بسیار مهم است و کاربرد صحیح آن میتواند تعیینکننده میزان موفقیت این شرکتها باشد.»
برای مشاهده نهمین شماره از سلسه بولتنهای تولید محتوای پارک فاوا اینجا را کلیک نمایید.

نظر شما :