سلسه بولتن‌های تولید محتوا-۶؛

بولتن «تأثیر روابط عمومی بر شاخص‌های رؤیت‌پذیری و ضریب تأثیر فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری» منتشر شد

تعداد بازدید:۲۶۴۵
روابط عمومی پارک فاوا: ششمین شماره از سلسه بولتن‌های تولید محتوای پارک فاوا با عنوان «تأثیر روابط عمومی بر شاخص‌های رؤیت‌پذیری و ضریب تأثیر فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری؛ نگاهی به اهمیت شاخص‌های آلتمتریک» ویژه مردادماه ۱۴۰۰ با هدف ایده‌پردازی و ایجاد گفتمان در ارتباط با «حکمرانی مدرن» در پارک‌های علم و فناوری منتشر شد.
بولتن «تأثیر روابط عمومی بر شاخص‌های رؤیت‌پذیری و ضریب تأثیر فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری» منتشر شد

سلسله بولتن‌های تولید محتوا در پارک فاوا، با پشتوانه بیش از 25 سال تجربه مدیریتی در پارک‌های علم و فناوری کشور، با هدف ایده‌پردازی و گفتمان‌سازی در خصوص جدیدترین مؤلفه‌ها، سازوکارها و مکانیسم‌های حکمرانی مدرن در پارک‌های علم و فناوری تولید و منتشر می‌شوند.

از این رو، در این بولتن‌ها تجارب زیسته تیم مدیریتی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسان و خُبرگان این عرصه و نیز صاحب‌نظران حوزه‌های آی.سی.تی و دیگر عرصه‌های مرتبط مورد واکاوی قرار گرفته و متناسب با آخرین دستاوردها، تحولات و گفتمان‌های این حوزه، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به همین منظور ششمین شماره از سلسه بولتن‌های تولید محتوای پارک فاوا با عنوان «تأثیر روابط عمومی بر شاخص‌های رؤیت‌پذیری و ضریب تأثیر فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری؛ نگاهی به اهمیت شاخص‌های آلتمتریک» ویژه مردادماه ۱۴۰۰ به صورت زیرنظر، دکتر محمدجعفر صدیق دامغانی‌زاده، مجری طرح، دکتر عباس قنبری باغستان و مشاور طرح، دکتر احسان چیت‎‌ساز با هدف ایده‌پردازی و ایجاد گفتمان در ارتباط با «حکمرانی مدرن» در پارک‌های علم و فناوری تولید و منتشر شده است.

در مقدمه ششمین شماره از سلسه بولتن‌های تولید محتوای پارک فاوا آمده است:

«بهره‌مندی از علم ارتباطات و روابط عمومی از مهم‌ترین لازمه‌های زندگی اجتماعی، به خصوص در عرصه‌های دانشگاهی و فعالیت پارک‌های علم و فناوری است. به همان میزان که عدم توجه به این علم به منزله نقصان در چرخه حیات اجتماعی، فردی و سازمانی است، توجه به آن سقف موفقیت‌های یک فرد، گروه، مجموعه یا سازمان را بر پایه دانایی استوار می‌سازد. یکی از مهم‌ترین اهداف در چهارچوب فعالیت‌های روابط عمومی، ارائه فعالیت‌ها یا دستاوردهای دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز پژوهشی با هدف نمایش میزان نفوذ و افزایش تأثیر آن در جامعه است. به همین منظور این بولتن با هدف آشنایی بیشتر با شاخص‌های آلتمتریک و تأثیر روابط عمومی بر شاخص‌های رؤیت‌پذیری و ضریب تأثیر فعالیت‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، به مصاحبه با دکتر عباس قنبری باغستان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) پرداخته است.»

برای مشاهده ششمین شماره از سلسه بولتن‌های تولید محتوای پارک فاوا، اینجا را کلیلک نمایید.

کلید واژه ها: پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات سلسه بولتن‌های تولید محتوا شاخص‌های آلتمتریک شاخص‌های رؤیت‌پذیری ضریب تأثیر فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری حکمرانی مدرن در پارک های علم و فناوری


نظر شما :