سماتوس؛ خط تولید نرم افزارهای سازمانی
![سماتوس؛ خط تولید نرم افزارهای سازمانی](/images/www/fa/news/news-primary/2023/1684140595-arm-2.png)
تاریخچه و زمینه فعالیت
شرکت دانشبنیان سماتوس مفتخر به 20 سال تولید در عرصه صنعت نرمافزار میباشد. این شرکت جهت همگام بودن با تکنولوژیهای روز دنیا و نگرشی نو و متفاوت به تولید نرمافزار، با سه رویکرد دانش، مهارت و تعهد به نیاز مشتریان با دارا بودن کادری مجرب از فارغالتحصیلان فناوری اطلاعات در ردههای کارشناسیارشد و دکتری از دانشگاه صنعتی شریف و فردوسی مشهد گام برمیدارد.
محصولات و خدمات
نرمافزار اتوماسیون اداری تحت وب پیوند، که یک سیستم جامع و یکپارچه جهت مکانیزه کردن فرایندهای سازمان، گردش مکاتبات سازمانی، بایگانی و مدیریت اسناد سازمان میباشد. این سیستم مبتنی بر تکنولوژی متن باز LAMP و مستقل از سکو است. اتوماسیون اداری ابری مسئول راهاندازی دفتر کاری هوشمند، بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری میباشد.
باید یادآور شد که یکی از مهمترین کاربردهای سامانههای اتوماسیون اداری، فراهم کردن امکان دسترسی سریع به اطلاعات میباشد که سماتوس توانسته با ایجاد «موتور جستجوی پیشرفتهی پیجو» امکان جستجوی سریع و دقیق در مشخصات و متن نامه، محتوای متنی فایلهای پیوست شده را فراهم آورد؛ با استفاده از این قابلیت جستجو در تمامی فایلهای متنی مانند (پاورپوینت، اکسل، پیدیاف و ورد) با سرعت و دقت بالا جستجو میشود. مهمترین ویژگی و تغییری که عملیاتی شدن سیستم اتوماسیون اداری در سازمان ایجاد کردهاست افزایش کارایی، دقت و کاهش خطاهای انسانی در امور اداری میباشد.
ضمن اینکه سماتوس با مهیا کردن زیر ساخت ماژولار و bpmn نمودن فرایندهای سازمانی و سپس طراحی و پیادهسازی در بستر bpms میباشد.
برخی از سامانههای پیادهسازی شده در bpms پیوند که امکان سفارشی سازی برای مشتریان را نیز دارد:
سامانه پرسنل، که امکان ثبت درخواستهای پرسنلی نظری مرخصی، ماموریت، اضافه کاری، دورکاری، ثبت گزارش کارکرد، درخواست مساعده، وام، عضویت در صندوق، پرداخت اقساط، تسویه حساب، قراردادها و ... را دارد.
سامانه CRM، اطلاعات مشتریان را نگهداری و ارتباط بین سازمان و مشتریان را حفظ میکند.
سامانه انبار، که وظیفه قابلیت ثبت درخواست کالا و نمایش موجودی ( در صورت ارائه وب سرویس از نرمافزار انبار)، ورود کالا به انبار، خروج کالا از انبار و ... را دارد.
سامانه مدیریت جلسات، که مدیریت جلسات از دعوت به جلسه تا شرح جلسه و ثبت مصوبات و ارجاع مجری را شامل میشود.
سیستم تیکتینگ پیوند، یک سیستم رسیدگی به درخواستهای مشتریان است. این سیستم درخواست مشتریان که از طریق فرمهای پشتیبانی ارسال میگردد را جمع آوری کرده و در بانک اطلاعاتی ذخیره میکند، سپس در اختیار کارشناسان قرار میدهد تا کارشناسی که بیشترین اطلاعات را در خصوص این موضوع و برنامه دارد پاسخگو مشتری باشد.
نرم افزار مدیریت پروژه، ابزاری است که به شما در برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت کار تیم، از ابتدا تا انتها کمک میکند و به عنوان یک ابزار همکار عمل میکند.
نرم افزار ارجاع کار، مختص کانون کارشناسان رسمی دادگستری هر استان است، این سامانه بعد از دریافت پرونده حقوقی از ارباب رجوع آن را بر اساس عدالت سازمانی به کارشناس حقوقی ارجاع میدهد.
سامانه ثبت حوادث و عملیات پایگاههای آتشنشانی، با توجه به برنامههای مستمر سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جهت ارتقا وضعیت ارائه خدمات ایمنی و آتشنشانی در مناطق و به منظور پایش عملکرد و ساماندهی وضعیت پایگاههای آتشنشانی، طراحی گردیده است.
نرم افزار املاک و مستغلات پیوند (ویژه شهرداریها)، میتواند مستندات همهی املاک از جمله استیجاری، باغی و... را ثبت و ضبط و آرشیو کند. از مهمترین ویژگیهای این سامانه امکان ارتباط آن با نرم افزار شهرسازی و خواندن اطلاعات از آن است.
مشتریان
برخی از سازمانهایی که به سماتوس اعتماد کردهاند، دانشگاه فردوسی مشهد، شرکت عمران و مسکن سازی ثامن، نیان الکترونیک و ... میباشند.
راههای ارتباطی
ایمیل:
info@samatoos.ir
شماره تماس
واحد پشتیبانی: 0517178 داخلی 2
واحد فروش: 05137178 داخلی 1
نظر شما :